نهال گردو خوشه ای
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو خوشه ای و میزان عملکرد و باردهی

یکی از رقم نهال گردوهای بسیار پربار و خوش طعم نهال گردو خوشه ای است.هر باغداری وقتی شروع به کاشت نهال گردو می کند اولین چیزی که برایش مهم است باردهی و کیفیت گردو است.اگر این درختان را بصورت تجاری و اقتصادی کاشته باشد که دیگر خیلی برایش اهمیت دارد نهال هایی که کاشته بار زیاد و باکیفیت داشته باشد.

در این مقاله ی خواهیم نهال گردو خوشه ای که دارای بازدهی فراوانی است را به شما معرفی کنیم.این رقم نهال گردو می تواند بار زیادی را بعد از سن 5 سالگی به باغدار نشان دهد.همانند دیگر نهال گردوها نیازمند نیازهایی است که اگر تامین شود می تواند بار مرغوبی را نصیبتان کند.در هوای سرد رشد بهتری خواهد داشت و مسزان 700 تا 1000 ساعت به سرما نیاز دارد.

می توانید برای باردهی بیشتر از نهال گردو چندلر نیز استفاده کنید.این رقم از بهترین و برترین ارقام نهال گردو می باشد.

می تواند تا دمای 11- و 7 درجه سانتی گراد را تحمل کند.همانند دیگر نهال گردوها نیازمند فاکتورهایی مهم مثل آبیاری هرس کردن کوددادن و گرده افشان است.ظهری بیضی شکل دارد که پوسته آن صاف است و براحتی از مغز گردو جدا می شود.اگر می خواهید کسب و کار خود را تجاری کنید بهتر است از این رقم استفاده کنید این رقم را تجاری اقتصادی می دانند.

بقدر بالایی روی شاخه ها می توانید گردو ببینید که تا 25 عدد نیز گردو بر روی شاخه ها آویزان شده است.نهال نسبتا مقاومی به بیماری و سرما است.کاشت این نهال گردو راحت است تنها بایستی به نحوه کاشت توجه کنید.سعی کنید هرس کردن را فراموش نکنید که در باردهی بسیار موثر است.

یکی از عواملی که در خرید گردو بسیار موثر است پوست نازکی بودن آن می باشد یعنی حتما فروش بالاتری نسبت به گردوهایی که پوسته سختی دارند است.این گردو پرمغز است و وزنی 11 گرم دارد می توانید بسیار از خوردن آن لذت ببرید.چربی بالایی که این گردو دارد طعم آن را دو چندان لذیذ کرده است.

نهال گردو خوشه ای

نهال گردو چندلر

نهال گردو

انواع نهال گردو

خرید نهال گردو

نهال گردو در کرج

 





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو خوشه ای , نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: